فلزیاب

Wiki Article

آنها معمولاً برای تصویرسازی ساختارهای زیرزمینی مانند دیواره‌ها، خندق‌ها و موارد مشابه مورد استفاده قرار می‌گیرند.

سیستم فلزیاب حرارتی راداری یا رادار زمینی دستی حرارتی با نرم‌افزارهای گوناگون عمل می‌نماید که مخصوص خود این سیستم‌ها می‌باشد.

این نوع سیستم ها برای استفاده در مکان هایی که رسانایی بالایی دارند (زمین های نمکی ,خیس) و حتی در اعماق زیاد بهتر عمل میکنند تا در زمینه ی تشخیص جنس فلز.

این گنج یاب ها اغلب در زمین هایی با کانی سازی بالا مثل سواحل آب شور یا خاک های دارای طلا به کار برده میشوند، این دستگاه ها با انتشار جریان های کوتاه از کویل جستجو کار می کنند که میدان مغناطیسی ایجاد می کند، زمانیکه جریان قطع می شود، میدان مغناطیسی فرو می ریزد و تمام فلزهایی که در نزدیکی آن قرار دارند، یک میدان مغناطیسی ثانویه ایجاد می کنند که توسط کویل شناسایی می شود.

تفکیک شکافی– اجازه می دهد تا انواع هدف خاص پذیرفته یا رد شوند.

مقایسه قیمت‌ها: با مشاهده اطلاعات قیمتی از محصولات مختلف و مقایسه آن‌ها، شما می‌توانید بر اساس بودجه خود بهترین گزینه را انتخاب کنید.

خرید فلزیاب یکی از مهم ترین چالش های هر کاوش گر می باشد متاسفانه به دلیل عدم کنترل در این بازار محصولات قیک زیادی وجود دارد به همین منظور شماا باید در خرید فلزیاب بسیار دقت کنید تا دچار مشکل نشوید.

همچنین برای مشاوره کاملا رایگان و خرید یا قیمت فلزیاب با ما تماس بگیرید ما حاضریم کاملا شمارو در این مسیر راهنمایی کنیم 

برای مناطق کوهستانی چه فلزیاب دستگاهی بهتر عمل می‌کنه. (مناطق جنوب غربی زاگرس)

در زمانی که شدت جریان در سیم پیچ برقرار می گردد میدان مغناطیسی بوجود می اید که در مواجهه با اجسام فلزی، در نتیجه ی این میدان مغناطیسی، جریان در جسم فلزی برقرار می شود.

۲-ایا میشه از طریق تیپاکس دستگاه را سفارش داد و اگر اینطوره مهلت تست داره؟

این امکان باعث می‌شود تا اطلاعاتی از لایه‌های زیرین با دقت بیشتری به دست آید. باید توجه داشت که هرچه عمق بیشتر شود خطای تصاویر دریافتی هم ممکن است بیشتر شود.

فلزياب از اختلاف فاز فركانس سيم‌پيچ فرستنده و گيرنده به نوع فلز پي‌مي‌برد. چون فلزات مختلف مثل آهن و طلا اختلاف فازهاي متفاوتي ( زمان القاء ) توليد مي‌كنند و به اين ترتيب فلزياب مي‌تواند بطور تقريبي نوع فلز مدفون‌شده را تشخيص دهد.

در فلزیاب پالسی از یک یا چند سیم پیچ مشترکا به عنوان فرستنده و گیرنده استفاده می شود. در این فناوری با ارسال پالس های کوتاه ولی قوی، میدان مغناطیسی شدیدی در جهت پایین (زمین) و بلا فاصله در جهت عکس تولید می شود. این تغییر جهت میدان مغناطیسی باعث ایجاد یک میدان مغناطیسی القایی در فلز بطرف بالا می شود. سپس سیستم کنترلی به سرعت پالس دیگری می فرستد تا میدان مغناطیسی فرستنده، میدان القایی فلز را شکار کند.

Report this wiki page